Ви знаєте, як управляти катером або човном, але не зовсім розумієте, як це працює?
Ця стаття є пояснить, як працює пульт дистанційного керування і як правильно купити командер для підвісного мотора.
Хоча вміння користуватися часто набагато важливіше знання технічної частини, але якщо вам цікаво – ми можемо розповісти про те, як влаштовано дистанційне керування для підвісного човнового мотора.
Розглянемо пристрій і принцип роботи на прикладі двох моделі дистанційного керування:
Спочатку розглянемо пристрій для управління підвісним двигуном – в даному випадку це газоревесна машинка фірми SUZUKI.
Подивимося, як вона влаштована всередині.
Всередині знаходиться механізм, який приводиться в дію натисканням ручки. Ручка забезпечена фіксатором від випадкового натискання.
Даний механізм є штовхаючим, видно як при натисканні на рукоятку важель вмикає передачу.
При подальшому натисканні другий важіль за трос дистанційного керування відкриває дросельну заслінку.
Таким чином, мотор у нас набирає обертів.
При поверненні ручки в стандартне положення включається нейтральна передача. Таким же чином діє включення задньої передачі – важіль включає задню передачу, другий важіль включає відкритті дросельної заслінки.
Регулювальним гвинтом ми можемо регулювати зусилля, прикладені для відкриття дроселя і повороту важелів.
Дана машинка у нас забезпечена ключем запалювання, чекою аварійної зупинки, зумером, які показують нам сигнали з двигуна все в порядку, якщо якісь неполадки або помилки – виводиться звуковий сигнал.
Машинки конструктивно одна від одної відрізняються інтерфейсом підключення. В даному випадку це двигун SUZUKI.
Перший ексцентрик забороняє нам включати передачу і другий ексцентрик підвищує обороти. Це робиться для прогріву двигуна від випадкового натискання на підвищених обертах передачі. Повертаємо в нейтральне положення – ексцентрик дозволяє нам включити передачу і мотор ми можемо перевести в переднє положення.
Ця модель є повним аналогом 701 моделі фірми YAMAHA. У даній версії відсутня кнопка гідропідйому. Розглянемо модель для правого борта. Переробка даної машинки не представляється можливим під лівий борт.
Існують моделі як для установки на лівий борт, так і на правий борт. У даній моделі є кнопка з універсальним призначення з 5-тиметрових кабелем. Кнопка в фіксованому положення замикає ланцюг. Може використовуватися для дистанційного запуску двигуна при наявності електростартера.
Є також перемикач холостого ходу. У відкритому положенні він блокує передачу і відкриває дросель для прогріву двигуна.
При поверненні в зворотне положення ми можемо включати передачі і користуватися ручкою газу.
Ця модель тягне, відповідно два важеля: один важіль пускає в хід включення передачі (або передня, або задній), другий важіль у нас - тягне.