Як влаштований пульт ДУ для підвісного човнового мотора

02.11.2020

Ви знаєте, як управляти катером або човном, але не зовсім розумієте, як це працює?

Ця стаття є пояснить, як працює пульт дистанційного керування і як правильно купити командер для підвісного мотора.

Хоча вміння користуватися часто набагато важливіше знання технічної частини, але якщо вам цікаво – ми можемо розповісти про те, як влаштовано дистанційне керування для підвісного човнового мотора.

Розглянемо пристрій і принцип роботи на прикладі двох моделі дистанційного керування:

Спочатку розглянемо пристрій для управління підвісним двигуном – в даному випадку це газоревесна машинка фірми SUZUKI.

Подивимося, як вона влаштована всередині.

Всередині знаходиться механізм, який приводиться в дію натисканням ручки. Ручка забезпечена фіксатором від випадкового натискання.

Даний механізм є штовхаючим, видно як при натисканні на рукоятку важель вмикає передачу.

При подальшому натисканні другий важіль за трос дистанційного керування відкриває дросельну заслінку.

Таким чином, мотор у нас набирає обертів.

При поверненні ручки в стандартне положення включається нейтральна передача. Таким же чином діє включення задньої передачі – важіль включає задню передачу, другий важіль включає відкритті дросельної заслінки.

Регулювальним гвинтом ми можемо регулювати зусилля, прикладені для відкриття дроселя і повороту важелів.

Дана машинка у нас забезпечена ключем запалювання, чекою аварійної зупинки, зумером, які показують нам сигнали з двигуна все в порядку, якщо якісь неполадки або помилки – виводиться звуковий сигнал.

Машинки конструктивно одна від одної відрізняються інтерфейсом підключення. В даному випадку це двигун SUZUKI.

Перший ексцентрик забороняє нам включати передачу і другий ексцентрик підвищує обороти. Це робиться для прогріву двигуна від випадкового натискання на підвищених обертах передачі. Повертаємо в нейтральне положення – ексцентрик дозволяє нам включити передачу і мотор ми можемо перевести в переднє положення.

Ця модель є повним аналогом 701 моделі фірми YAMAHA. У даній версії відсутня кнопка гідропідйому. Розглянемо модель для правого борта. Переробка даної машинки не представляється можливим під лівий борт.

Існують моделі як для установки на лівий борт, так і на правий борт. У даній моделі є кнопка з універсальним призначення з 5-тиметрових кабелем. Кнопка в фіксованому положення замикає ланцюг. Може використовуватися для дистанційного запуску двигуна при наявності електростартера.

Є також перемикач холостого ходу. У відкритому положенні він блокує передачу і відкриває дросель для прогріву двигуна.

При поверненні в зворотне положення ми можемо включати передачі і користуватися ручкою газу.

Ця модель тягне, відповідно два важеля: один важіль пускає в хід включення передачі (або передня, або задній), другий важіль у нас - тягне.

Популярні категорії
Популярні човни

Коментарі до сторінки
Коментарі відсутні
Залишити свій відгук?
Безкоштовна доставка по Україні

Для замовлень від 3000 грн.

Доставка замовлень в регіони

Нова Пошта, Укрпошта, Justin та ін.

Підписуйся та будь першим!

Інформація про знижки, акції та спеціальні програми.



Замовлення зворотнього дзвінка