Розглянемо 2 види комплектів редукторів. Один інсталяційний комплект з номером 500016 – цей редуктор оснащений системою ZTS. Другий редуктор 500015 – аналогічний редуктор, але без системи ZTS.
Давайте порівняємо обидва комплекти і подивимося, чим вони відрізняються і Ви точно змогли купити рульовий редуктор для човна.
Почнемо з редуктора 500016.
У комплекті йде ілюстрована інструкція по установці в якій покроково описаний процес установки редуктора. На останній сторінці є шаблон, по якому можна буде розмітити отвори на ваше панелі управління для установки.
Сам редуктор, пластиковий приймач троса, кріплення – болти, гайки, скоби, захисний кожух. Все заводський поліетиленовій упаковці.
Аналогічний комплект в коробці з редуктором 500015 без системи ZTS.
На обох редукторах присутній маркування виробника Pretech – код редуктор 700010 від комплекту 500015 редуктор. Код редуктора 700040 від комплект 500016. Також цей редуктор промаркований, як редуктор системи ZTS від виробника Pretech.
Обидва редуктора зовні абсолютно ідентичні. Давайте їх розберемо і подивимося, як вони влаштовані всередині.
Зовнішніх відмінностей вони не мають , виглядають абсолютно однаково.
Корпус редуктора розкривається досить легко – досить відкрутити чотири болти.
Відкриваємо редуктор.
Ми бачимо напрямні під трос.
Необхідно зняти кришку редуктора і заправити туди рульової трос.
Тепер видно відмінності між цими двома редукторами
Праворуч ми бачимо муфту ZTS ( Zero torque system ) – це система для блокування зворотного зв'язку.
Бачимо планетарну передачу. Вона однакова на обох редукторах. В деталях присутнє заводське мастило
У цій частині редуктори також абсолютно ідентичні.
Зараз ми спробуємо розібрати відповідно муфту ZTS.
Механізм цей працює, як фрикціон. Він призначений для того щоб нівелювати зусилля, які приходять через трос з боку мотора. Тобто це можуть бути точки, вібрація, реактивне зусилля. Тому інакше ці редуктори називають редуктор без зворотного зв'язку.
Можна розібрати його до кінця.
Як ми бачимо – це набір механічних циліндрів, пружинок, пластмасових фіксаторів.
У наборі він діє як фрикціон. Тут нічого особливо складного і технічних секретів ми не спостерігаємо.
Зібрати редуктор не складніше, ніж його розібрати. При больовий збірці тут повинен бути вже заправлений рульової трос.
Проверните редуктор і за відчуттями редуктор без ZTS обертається легко, а ось редуктор з фрикційним ZTS провернути від руки досить проблематично, потрібно вже рульове колесо, щоб комфортно його обертати.